Friday, October 23, 2009

Berserabut..

argghh!!..tension aku d buat nye bile tetibe ex aku ni datang balik.. hmmm.. walau pun datang utk berkawan je tp aku rase sume tu ta perlu.. dlu aku na kat dia dew tamaw.. skang na kawan balik la ngan aku.. for wat??.. saje na sakitkn hati yg da sememngnye sakit ni??.. damn!!!.. mmg aku ta sanggop dowh.. igt aku ni ta de perasaan ape??.. seyes aku ta sanggop da walaupun na berkawan je.. hati ni sakit sgt.. da la aku still syg dew pastu na berkawan balik lak.. adoii.. sejak dew carik aku blek aku rase cam ta tenteram gile.. asek tringat dew je.. damn aku br na lpe sial kisah² lame ni.. ta sanggop na kenang sme tu.. aku da na lupe da sme tu.. tetibe dew datang balik.. na add kat ms n kat fb.. hmmm.. dew igt senang je bole berkawan balik.. dew ta pk ke camne perasaan aku bile kwn ngan dew.. da la aku still syg kat dew.. bile berkawan aku takut mengharap agar aku dapat dew semula.. aku takut aku akan cemburu kalaw dew da ade pengganti aku.. hmmm.. damn la dew ni!!.. kadang² sebak weh pk benda² ni.. ta sanggop na rase ape yg aku rase dlu.. tuhan je taw.. aku harap kalaw dew bace sume ni ;

Tolong la jgn add or tnye ape² psl saya.. saya pon kalaw bole tamaw jmpe awk lg same smpai bile².. saya still syg awk tp saya tamaw igt ape² lg psl awk.. saya da ta kacaw hidup awk.. saya da ta jd stalker awk lagi.. so tolong jgn kacaw hidup saya.. saya harap awk bahagie dgn sesape yg awk suke or org yg awk rase kne ngan cita rase awk.. and thanx a lot sbb pernah ajar saya ape erti cinta.. thanx a lot!!!!!..



END..

No comments:

Post a Comment