Sunday, October 25, 2009

Debaran mengambil result exam...

Adoii.. seram sejuk na g amik result exam ni.. rase cam tamaw g amik pon ade.. terigt dlu mase na amik result exam dlu.. bajet lulus je.. tp skali HAMBEKKK kaw 3 paper kne repeat sem.. wakakaka.. mase tu berpeluh ketiak ni pk cam ne la na kabor kat mak bapak aku.. dengan duit repeat sem nye RM 1500 na kne bayar.. huhu.. mcm care na pk utk dapatkn wet tu.. na mintak mak bapak aku??.. woooo ta sanggup sial.. mak bapak aku da la org ta berape senang.. terpakse la carik akal.. akhir nye dapat gak la aku wet.. aku pinjam dr Pak Long aku.. naseb bek la dew sudi na bg aku pinjam.. huhuhu.. lg pon mak aku ni kire adek faberet Pak Long aku ni.. so dapat la aku pinjam wet.. SELAMAT aku weh!!.. so skang ni aku tamaw la benda camni jd lg.. so harap² ta jd la perkara cam sblm ni.. so guys korang doa kn la aku lulus dah la.. tamaw pointer tinggi² pn ta pe.. jnji lulus.. hehehe..

No comments:

Post a Comment