Friday, November 6, 2009

2 hari meWayang kan diri.. Jeniffer's Body&Phobia 2

Wahh 2 hari ni aku menghabis kn duit dgn menonton wayang sahaje.. lol.. sehari je gne wet aku sebenarnye.. hari yg kedua ade membe blanje setelah aku mengatakn bahawa duit aku ta de.. hahaha.. Mak aku pegang duit daa.. dew ta bg dok aku na duit.. mcm wet dew lak... hahaha.. elok gak mak aku simpan wet aku.. sbb aku boros gile wehh... ye la seminggu 4 rat abes... adoyaii.. dgn rokok n makan² lg.. adesss.. haaa berbalik pada tgk wayang td.. first day tgk wayang bersama muzzy, apit, kristy claire, dan sape ntah kwn kristy nor kot nme dew.. hehehe.. lepas g amik kristy kiteorg makan dlu kat uptown lame kat UPTOWN damansara.. sbb tu agak lmbt smpai kat the curve.. then g survey REDBOX KARAOKE utk birthday muzzy.. igt na tgk wayang kat the curve je tp bole lak ttp wayang kat c2 ape nye pelik da.. slalu nye ade late nyte movie.. then terpakse la kami g kat OU je.. ramai gak org kat sne.. then da sampai sane tros je roger GSC utk li tiket.. mule tataw na tgk cite ape.. aku bg pepndapat tgk cite 'This is it'( sebenarnye muzzy yg cadangkn seblom na gerak tgk movie ).. tp deworg ta maw.. pastu setelah sepakat sume memilih cite Jeniffer's Body.. agak best gak la movie tu sbb ade Megan Fox wey.. aku suke tgk Megan Fox.. perghh sexy gile.. argghhh runtuh iman aku jap :P..



Jeniffer's Body ni mengisah kn seorg bdk perempuan sekolah menengah yg agak nerd name dew needy berkwn lak ngan pompuan hawt g2 iaitu jennifer.. dew org ni kwn baik dr kecik.. tp pd satu malam tu deworg gtgk satu band luar wat show kat tmpt deworg.. name band tu low shoulder.. tp mase band ni wat show ade kebakaran terjadik then ramai gak yg mati.. yg selamat cme jennifer, needy n sme ahli band tu jek.. then jennifer ni jd cam trauma jap.. tetibe je ketua group band tu ajak jennifer g mane konon nye na chill kn jennifer.. needy ta bg jennifer ikot tp jennifer ttp ikot band tu naik van deworg.. sejak jennifer ni ikot band tu jennifer ni cam da berubah sket.. cam jd berlagak n ganas.. so needy agak curious n siasat.. then dapat taw taw cite sebenar.. pas tu..... aahhhhh korang g la tgk senirik.. kalaw aku cite ni da ta suspen la cite ni.. hahaha.. membe aku cakap cite ni kurang best.. MayB la sbb aku pon rase cam agak boring sket tp d sebbkn ade Megan Fox jd best sket r :P..

Kesokan hari nye aku g tgk wayang lak ngan best friend aku kat OU gak.. kali ni ramai gak yg g.. mule acam, azfar, wani sara ( adik acam ) je g.. kat sne jmpe lak chah n mera.. perghh ramai org lg kat OU.. sampai beratur panjang weyhh.. ape lg aku la jd tukang bli tiket.. lame gak tggu last² membe aku chah mintak tolong org dalam bli kn.. pergghhh.. punye la lame aku beratur skali da na smpai da turn aku membe aku cakap da beli tiket.. adesss.. penat², tp ta bole salah kn deworg gak coz mule ta jmpe org dalam utk bli kn tiket.. haizzz.. kali ni tgk cite Fobia 2.. cerita hantu dr thailand...

Fobia 2 ni ade 5 kisah.. yg pertama cite tntg satu budak ni dew g sembunyi tmpt sami coz terlibat dalam jenayah.. mase kat sane mcm benda pelik jd..kisah kedua psl sorang mamat ni dew ni eksident then masok spital lalu dok satu wad ngan pak cik yg da ta de harapan tuk idop.. then malam tu bole lak dew g intai pak cik tu dan terjd gak benda² pelik.. cerita yg ketiga tu la psl Zombie kampung pisang.. ehhhhh silap la.. psl zombie.. ade 2 org pelancong ni tumpang satu lori ni.. na g bankok tp deworg ni tataw ape kandungan dalam lori tersebot.. akhirnye terbongkar gak ape yg ade dalam lori tersebot.. ZOMBI!!! :D.. cerita no ampat pule kisah seorg pengusaha kedai kereta terpakai.. kereta yg dew jual tu sebenarnye penah eksident tp dew repair balik supaye jd cam elok ta pernah eksident.. pd malam tu mcm² terjd kat pengusaha kereta.. horo gile weh n anak dew mati d sbb kn perbuatan dew tu.. cerita yg last tu lak psl kat set pengambaran.. ade orang pompuan ni berlakon citehantu.. tp mase shooting tu dew sakit.. then dew pengsan lalu crew tu bwk la dew g spital.. huru hara weh set pegambaran tu bile dapat taw pompuan tu mati n ade roh pompuan tu kat c2.. ape lg sme cabot la tggl la 3 org crew n sorang pelakon pompuan je.. haaaa..

sorry r aku cite ta abes coz better korang g tgk senirik.. lg best..

1 comment:

  1. ko ni kn... leh jd summarizer la... [de ke dat word?] haha..

    ReplyDelete