Saturday, November 7, 2009

Tetibe je sakit hati =.="

Semalam hari yg agak indah setelah aku ni bgn tido kat n tataw na wat pe, aku decide la na g cc coz c2 je la tmpt aku lepak slalu kn.. aku g cc jln kaki je coz aku ni bkn ade moto.. moto da kne jual sbb dlu psl eksiden... na byr wet spital aku so jual la satu² nye moto kesayangan aku yg d beli cash.. hmm tu la harte yg aku milik aku senirik n aku bli cash weh.. tp terpakse jual gak la sbb na kne byr spital.. hmmm.. so aku berjalan la kaki dr umah ke cc (konon nye malas na naik bus coz bleh exercise).. sesampai je kat cc aku lepak² n then aku bkk la pc utk melayan FB dan sebagai nye...

Bile aku bkk je FB kau check la sesape yg ade post kat aku ke ape ke.. then aku bkk la satu wall post ni dr membe aku (A).. tetibe je dew cakap aku ni kiwak la ape la kn.. aku cam pelik r np dew cakap cam ni kat aku padahal aku ta wat pape salah pon.. aku curik duit dew ke??.. aku ade cakap blakang ke??.. aku rase ta pnah lak aku cakap pape pon.. then aku tnye dew.. then dew suh bkk satu post membe aku ni(K), then aku bkk la.. dew nye post berbunyik 'WEH JOM G TGK CITER FOBIA 2'.. then bile aku aku tgk comment nye br aku taw knp aku kne mara smpai camtu.. Adesss.. ta psl je aku kne mara psl benda yg aku ta buat.. aku g tgk movie tu pon org ajak.. aku senirik tataw na tgk ape.. siap membe aku banje aku lg kot.. tetebe aku nme kat comment tu tulis 'Belon yg ajak dew yg organizer kiteorg ikot je' (lebeh kurang la bunyik dew camtu).. mule² membe aku (A) ni cam majok la kat membe aku (C) sbb ta ajak.. sbb tu kuar kenyataan yg mule² tu td.. aku cam terkejot la smpai camtu skali aku ku kne.. then aku cakap la kat membe aku(A) tu yg aku ni ikot je.. mane de aku yg organizer.. hmmm.. then cam dew ta caye je ta pe la.. aku bls balik kat comment tu membe aku (K) aku maki² sket coz bengang gile la tetibe je aku kne.. sesape pon akan bengang kn??..

Pastu aku post kat wall post aku, aku cakap la 'Mcm bangsat sume perangai!!!!!!.. len kali ta yah ajak aku lg sial... mcm haram!!!! o0o!!!!!'.. then berbagai la respon dr kwn aku.. so dlm byk tu datang la membe aku (C) aku ni cakap yg dew cam gurau² je.. ta de pon setakat na kne kn aku ke ape ke yg smpai na pijak dew knpe dew tnye.. Abes tu hati da panas kn.. aku yg kne deworg tukang gelak je abes yg kne aku.. org touching ngan aku bkn ngan kaw..

Aku bkn na gado ke saje carik psl tp aku yg kne.. mmg la aku berapi.. bg kaw mmg la benda main².. membe tu main² tp bg aku aku gak kne pujok membe sorang tu(A).. mmg salah aku maki kaw tu.. ok aku mengaku tp salah kaw kaw ta maw ngaku??.. seyes aku ta de na berdendam.. aku da lame kwn ngan kaw.. sejak dr zaman skola lg.. aku taw kaw na bhn² aku.. sblm ni pon byk kali gak.. aku phm sbb aku pon bhn membe² aku gak.. tp kali ni yg kaw wat ni wat aku cam tersentap sket weh..

Sampai skang aku ta tegor membe aku(C) ni sbb cam ta de mood lg na tegur kn.. hmmm.. tp aku harap sgt benda ni settle cepat aku pon ta ske na masam² muke ngan membe(C).. lg membe² yg da lame knal.. aku ssh pon dew pnah tolong..

Tp seyes smlm tu mmg aku sakit hati gile.. sbb aku rase smlm tu mmg bhn yg aku ta leh trime.. sorry r kalaw korang rase aku ni cam bdk tp yg smlm mmg ta bleh trime weh.. hmmmmmmmmmm....

2 comments:

  1. bese la weyh... bkn sng nk puaskn ati sume org.. saba je la ye..

    ReplyDelete
  2. aku rase masalah nye ialah ko tu sendri. kuat emo sgt. bende kecik pon nak emo. bukan serius mne pon. aku tengok cara ko tulis dlm blog ko nie mcm ko bagos2 je. pasal nie pown nak sentap gle2. len le klu kne tudoh bunoh org ke, rompak bank ke, rogol org ke. ko sungguh kelakar.
    anyway, nice blog. mcm tengok raja lawak.

    ReplyDelete