Wednesday, February 24, 2010

hope mak cepat sembuh..

ades.. risau aku di buat nye.. tetibe sesampai kat masjid aku tnye abah aku mane mak.. dia cakap mak ade kat bilik sembahyang perempuan.. ta sehat.. pening2.. aku g la tgk sat kalau bole na tolong ape yg ptt.. smpai2 je nmpk dia tgh baring.. aku kejot dia tnye.. mak oke ke.. bgn2 je dia cakap dia na muntah.. plastik ta de dia tros je merangkak kat luar sbb na muntah.. sanggup dia merangkak walau pun ta larat muntahkat luar tmpt sembahyang.. aku g amik plastik sat ngan kain lap.. na lap muntah.. dia masok balik tmpt sembahyang tu.. baring..

aku pun urut kepala dia yg pening.. urut punya urut dia still lg ta ta oke.. still pusing2.. adess.. aku risau gile.. na bwk dia g klinik moto org punye.. terpakse la suh abah aku yg bwk.. hope sgt dia cepat sembuh n ta sakit2.. hmmm.. AMIN~

No comments:

Post a Comment