Wednesday, February 10, 2010

Kasih ku sampai ke mati..

Hmm.. da lame ye agak nye aku da ta update blog.. Byk sebenar nye aku na cite sblom ni tp cam ta de mood na menulis.. tatau la nape.. mayB sbb aku da happy bersama si dia.. mood na menuis tu hilang je.. aku tulis ni pun sbb na meluahkn rase hati.. hari ni aku update blog ni pun sbb na cerita kn betapa happy nye aku sejak dua menjak ni.. semua di sebab kn oleh si dia.. dia bkn br lg dalam hidup aku.. cme sblm ni aku dan dia terpisah d sbb kn terlalu byk salah faham dan juga salah masing dan terutama nya dr aku..

Mmg sume ni berpunca dr aku.. aku yg menyebabkn diri nya pergi.. tp skang ni aku da bertemu dia kembali.. tetapi ade sesuatu yg menybabkn aku dan dia ta boleh bersama.. dia suda berpunya.. walaupun aku rase sakit tp aku trime semua tu.. sbb semua nya berlaku d sbb kn aku juga.. dia byk menderita.. d sbb kn aku dia ta pernah rase kebahagiaan.. aku still rapat ngan dia.. dan aku telah berjnji pada dia yg aku akan menunggu dia smpai bila2.. biar la sakit tp aku akan tggu gak.. smpai dia ta de sesiape lg.. tp kalau dia btol2 da jd milik org lain iatu isteri seseorg.. br la aku akna mengundur diri.. dan ta akan sesekali menganggu dia lg.. jiwang kn?.. aku ta kesa org na cakap pe but skang ni la hidup aku..

Aku hope sgt dia happy.. from now aku akan biar kn dia pergi mencari kebahagiaan.. kebahagiaan yg dia impikn.. skang ni aku da tamau kesah psl kebahagiaan aku.. sbb aku da pernah rase kebahagiaan.. walau pun kejap tp dia da bg kebahagiaan amat byk kat aku.. dan skan tiba lah giliran aku utk membiar kn dia bahagia.. dan tiba giliran aku utk merase ape yg dia rase sblm ni.. biar lah aku sakit.. jnji dia happy smpai bila2.. dan aku akan sentiase mengingati dia.. menyayangi dia.. smpai keakhir hayat..

p/s utk sayang : i love so much until the end of my life

1 comment:

  1. sakan ko ek..
    patot la lme gile x update..
    cehs..!
    tp xpe la..
    sonok ak dgr ko hepi cmni..
    xpe la capiq..
    doakan je la yg terbaik..
    insyaallah...
    kalau jodoh kuat, x ke mane..

    ReplyDelete