Monday, May 24, 2010

Bile terbang tinggi sangat.. dah jatuh hancur !




Dah lame agak nye aku ta menulis kat blog ni.. ntah la tatau na tulis ape .. but hari aku menulis sebab aku rase down sangat..rase macam dalaman ta berape na sehat.. hati rase macam na meletop je.. mayB sbb kebodohan aku.. mayB org tengok aku periang.. happy.. tp dalam ni semua tatau.. aku sendiri tatau ape aku buat.. tekanan bile fikir macam².. tatau macam na lari dari semua ni.. ade hikmah ke??.. aku sendiri pun ta pasti.. slalu sangat jadi macam ni.. kegembiraan yang pendek, sekejap.. damn it it hurt me so much.. susah sangat ke aku na dapat kegembiraan cukup utk diri sendiri??.. sejak dari kecik sampai la besar.. same je.. rase macam na putus asa..

harap sangat semua ni berakhir.. ya Allah help me!!!.. :'(

1 comment:

  1. tegakkan 5 untk Dia tak nak.. help me help me je mintak.. hmmm.. :|

    ReplyDelete