Thursday, June 11, 2009

Boring nye Hari Ni...

Bosan gile weh ari ni..aku ta wat pape yg menarik pon..huhu..main game n then tido..pastu lepak²..haizzz..bosan sgt² ni..da la seminggu ta g kelas..huhu..atas sebab² tertentu je aku ta g kelas oke?...bkn saje² je aku pon teng kelas ni...da la chenta aku ta dapat na on9 coz dew kat kampung dew..kat sne lak leh bantai ta de coverage tuk on9...haizz..lagi r bosan...membe² pon lmbt lak lepak td...tp td tido layan beb...hujan lak tu..pergghh...seb bek aku terlelap kat cc..kalo aku terlelap kat uma aku rase da ta bgn da...ngee~~

Aku sebenarnye en na cite psl membe² aku ni..tp aku na kne edit picca dlu baru leh cte psal deworg..baru korang sme kenal membe² aku ni..hahahha...mane r taw korang knl ke..membe mase kecik² main masak² ke...so ble da siap picca kau letak cite psl deworg...

Errmm..aku da tataw da na cakap pe ni..jap g kalo ade citer menarik ag aku citer kat korang..ta de ideaa... :D

1 comment: