Thursday, June 11, 2009

Overnite Di CC

Hahaha..semalam cam biase r lepak cc kan..slalu cam ta de pape projek je ble lepak kat cc..dok main game je kan..tp smlm lak ade sorang membe bg pinjam hp berkamera ( aku ta de hp kamera weh ) n then mu la sesi ber gamba..bes lak..macam² posing kuar..sebelom kami MENDOTA kan diri sempat la amik gamba..byk gamba tp sml leh lak aku terlelap..so aku dapat amik 2 je dr membe aku..tu pon amik kat ms dew la..ta pe nnti aku masokkan lg kalo da dapat lg gamba² yg lain..lets check it out!!!!!


Berdua bersame wan a.k.a Mr Carstello® ( kami gile weh!! )



Lagi skali ngan wan kali ni pose lain sket

ni ha aku tgh serabai..



Ape yg korang tgk tu??



Syuk, muzzy, cah (terlindung), n ja'a





2 abg Cabal chronicle


Mereka dgn aktiviti mereka..

Haaa..skang da lengkap sme gamba dak² yg slalu lepak cc malam...cme ja'a tu je ntah tetibe dew leh datang lak semalam...so ni je la yg le aku cite...da ta de da cite..pastu sme da ilang coz aku pon terlelap sampai pg... :D



No comments:

Post a Comment