Tuesday, December 29, 2009

Jatuh nye air mata seorg lelaki kerana kanak² yg bukan darah daging nya..

Aku sendiri pun tak pasti kenapa air mata aku bole jatuh di sebab kn oleh seorang budak yang bkn darah daging aku sendiri.. Sebelum ni pun ta penah lak jd..

MayB sb skang aku da slalu lepak uma dan selalu menemani bdk ni kut.. bdk yg aku maksud ni kn adalah anak yg org hantar kat mak aku utk d jaga pd waktu siang..

Waktu siang sebelum kejadian aku ade gak tgk bdk tu dan agak sayu gak la bile aku d beritahu bahawa parent dia tgh bergaduh kerana bapak nye kaki perempuan ( aku ta pasti )..

Kejadian berlaku pada waktu malam d mana aku telah pergi kesuatu tmpt utk perjumpaan.. aku sendiri tak tau utk apa perjumpaan itu di adakn..

but bile aku sampai sane aku ternmpk bdk itu tmpt perjumpaan tersebut d mana dia d letakkn di hadapan seorg perempuan.. perempuan tu telah mengelar tgn budak tersebut..

Ianya membuat kn aku terkejut lalu aku bergegas ke tmpt bdk tersebut lalu menolak perempuan yg telah menyeksa bdk tersebut.. aku menjerit kepada perempuan tersebut " kenapa kau seksa bdk ni.. kenapa!!!.." (dalam keadaan menjerit sambil menangis teresak²) ..

Tetibe lepas tu aku d kejut kn oleh mak aku dr tidur.. Dia tnye kenapa menangis² ni??..
mengigau ea??.. Menangis macam hilang makwe je, kate mak aku..

Aku terfikir.. knpa kah aku boleh menangis dalam mimpi d sebabkn bdk ini??.. hmm..

4 comments:

  1. aku rase time ko begelar bpak akn tibe x lme lg..
    kehkehkeh...

    ReplyDelete
  2. hahaha.. rasenye la kot..
    ok gak jd bapak ni :P

    ReplyDelete
  3. touching gak ko ek? ok la tu.. x lame lg smpai la seru ko.. hehe.. :D

    ReplyDelete