Thursday, December 24, 2009

Kesedihan.

Aku dah kehilangan seseorg dalam hidup aku..

aku pon ta berape pasti yg 'dia' penting atau tak dalam
hidup aku ni but lepas kehilangan 'dia' aku rase sedeh..

terase mcm kehilangan sgt..

sedeh sgt tu ta
ade la but still sedeh coz ntah la aku sendiri tataw knp jd camni..

MayB btol la org cakap sume ni
terjadi d sebab kesalahan mase lampau aku..

bak kate org KARMA.. Sekarang ni aku tgh cuba
menghilang kn kesedihan aku ni..

Aku harap dapat melupa kn segala kesedihan ni..

Hope sgt kesedihan
dapat pergi jauh dr hidup aku ni supaya aku sendiri bole hidup tenang seperti masa² lalu..

Seperti
masa² aku tgh gembira..

gembira tanpa kesedihan..

dan aku harap sgt moga aku di ketemu kn dgn
kebahagiaan..



dgn kebahagiaan yg aku impikn.. ~~

No comments:

Post a Comment