Sunday, March 14, 2010

New life of mine..

Yeah.. skang aku da jmpe hidup baru.. aku bkn yg dlu lg.. yg cepat mengalah.. yg cepat putus asa.. aku bkn capik yg dlu.. aku bkn bell yg dlu... merempat.. ta de duit dan sebagai nye.. aku la capik.. aku la bell yg punya segala2 nye.. yeah aku bersyukur sbb tahun ni aku d limpahi dgn kesenangan.. walaupun ta sekaya datok2, artis, raja2, tp ckop la sekadar aku bole berbelanja makan dan beli ape yg aku mau.. beri duit kat parent aku..

Sgt berterima kasih pada Yang Di Atas sbb berikn aku kesenangan.. walaupun ibadat ku ta seberape.. kadangkala berlobang sana sini tp Dia ttp berikn kesenangan.. AMIN.. syukur.. dan satu lg aku buat aku bahagia yg teramat sgt kerana aku telah di berikn kasih sayang.. kasih syg dr seseorg.. seseorg yg aku amat syg.. aku bahagia di smping dia... walaupun dia bkn milikku sekarang, tp aku berdoa agar suatu hari nnti dia akan jd milik aku.. secara mutlak..

Insyaallah.. aku akan jd penunggu setia.. ta kire la berape lame skali pun aku akan jd penunggu.. sekali lg aku bersyukur keatas Nya kerana melimpahi segala kesenangan, kegembiraan dan kebahgiaan.. dan aku berharap agar sume ni akan kekal.. Insyaallah... AMIN~

2 comments: