Thursday, March 25, 2010

Pening oh pening...

Aku pun tatau kenapa sejak kebelakangan ni aku asyik na pening je.. dah la aku benci gila kat pening² nih.. kadang aku rase macam na hantuk je kepala ni biar pecah senang sikit ta de la rase apa² lg.. tp kang kat "sana" nanti pepandai la aku na hidup.. ye la orang kate jangan hantuk kepala aku g hantuk gak kepala.. so memang aku menempah tiket free ke HELL!!.. mayB aku ni kurang dapat tidur yang mencukupi.. aku malas na pergi klinik tanya doktor ape sakit aku sebab dah tau ape yang doktor tu na cakap.. ayat dia mesti macam ni "Awak ta sakit apa² cuma kurang tidur je.. sekarang ni awak perlu rehat yang mencukupi okay??".. kalau camtu baik aku ta yah pergi klinik.. duduk uma tidur lagi bagus.. dah la kene bayar mahal.. kene jalan lagi na pergi klinik..

Aku ni pun satu, kadang² bole je tidur on time tapi tu la penangan cyber cafe JOYRIDE dan hasutan setan² kat sini ajak main DOTA, so memang lambat la aku tidur.. tidur kat CC selalu la kata kan.. kalau setakat main satu game saje ta pe lagi.. ni kalau da kalah na repeat lagi.. tu yang menyebabkan aku tido lambat.. kira ketua setan yang menghasut aku aspe lagi kalau bukan MUZZY @ Panda ( sorry muzz ).. dan aku rase satul agi penyebab aku pening ni kan di sebab kn spek mate aku yg da kuno ni.. da bersopek² da.. dengan kerja aku yang akan selalu memandang monitor pc ni membuat kan mate aku ta de perlindungan... adesss.. dah la mate empat ( rosak ler tu ) spek pon da season..

Aku bukan nye malas na buat spek baru.. tapi bile na pergi buat je tetibe je ade je duit yang aku kene buat.. da banyak kali dah aku cakap na buat spek tapi haram ta buat langsung.. sampai Lizwan bole cakap "Dari hari tu aku dengar ko na buat spek, tapi sampai sekarang ta buat² lagi.. noob!!".. korang tengok smpai macam tu aku kene.. dogol betol!.. tapi bulan ni memang aku akan buat spek.. itu perkara yang paling penting sebab ademaksud yang agak sentimental menusuk kalbu pasal spek tu.. hanya orang² tertentu jer yang tau kenapa.. bingkai aku beli sendiri sebab kat kedai buat spek tu ta de yang berkenan dek hati dan juga size dia ta kene ngan permukaan aku yang agak comel ( orang kate aku ta kate pape ).. na buat cermin sahaje.. dia punya kos pun agak murah.. rm100 sahaja.. so lepas ni aku akan buat spek.. penting lepas dapat gaji nanti..

Dan aku harap² sangat lepas ni tiada lagi pening yang akan hinggap kat kepala ni.. kalau datang jugak sakit kepala aku akan buat seperti yang di kata kan pada mula² tadi.. HEADBANGING kat dinding.. hahahahahahaha!

p/s :hope jadilah misi aku kali ni na buat spek mata.. AMIN~

1 comment: