Wednesday, March 24, 2010

Semalam Hari Yang Indah

Semalam hari yang indah.. hari yang indah bersama si dia.. walaupun sekejap, setakat melepak makan Burger King dan KFC, tapi cukup indah.. gembira.. hilang segala resah.. segala masalah.. serabut.. hope akan ade lagi hari indah bersama dia...

Dia janji pukul 5 tp dia lewat sikit sebab aku pun ta bagi tau yang aku na gerak dari rumah.. sengaja buat macam tu sebab biar aku sampai dulu.. ta mau dia tunggu aku pule.. lagi pun jarak rumah dia dengan tempat kiteorg na dating pun ta de la jauh mane.. dia sampai je tors kiteorg lepak kat Burger King.. ape lagi aku yg lapar tros je order Set Whooper Black Paper sebagai santapan.. si dia pula hanya order Set Burger Musroom ( kalau ta silap aku la ).. then banyak yg kiteorg sembang..

Then kiteorg melepak pula dekat depan Skate Park sambil usha budak skate board menunjukkn skill mereka yg seberape tu.. kiteorg bkn na tgk sgt pun aksi2 diaorg.. cume perlukn sedikit fresh air sambil sambung sembang2 psl hidup kiteorg ni.. lepas tu kiteorg pergi pule masok KFC.. sambung makan sebab kat luar da senja.. bak kate org tua2 ta elok lepak kat luar rumah time maghrib so aku ajak si dia pergi KFC.. kiteorg ta makan byk pun cume Set Jimat C je dan aku buat tambahan 6 ketul nugget lagi..

Lepas makan, kiteorg lepak keluar pergi kat tempat futsal.. tu yang best nye tempat yang dia ajak aku sebab kat situ bukan setakat ade skate park and rock climbing je.. but ade tempat futsal.. so sambil melihat orang main futsal, kiteorg sambung balik membebel pasal hidup kiteorg.. lame jugak kiteorg lepak kat tempat futsal.. sambil aku pegang erat tangan dia.. ta lepas langsung.. dah lame aku tidak sebahagia itu.. dan dia je yang bole buat aku bahagia..

Lepas da boring lepak kat tempat futsal tu.. aku ajak dia jalan2 naik moto sebelum dia balik dan dia tunjukkan jalan utk aku balik nanti.. tapi saje je aku buat pusingan dua kali sebab dah lame aku ta bawak dia naik moto.. teringat zaman mula2 kiteorg bercinta dulu.. kiteorg date naik moto jek.. ta naik kete sebab dua2 student ta de kereta.. then mase na balik tu aku ingat na teman dia balik rumah sewa dia pastu terus balik tapi dia da bagi warning "abg jangan ikut sayang balik oke??, sayang bukan budak kecik".. dengan selamber aku jawab "Ala abg bukan anggap syg budak kecik cuma na tau rumah sewa syg jek", sambil tersengih.. dia still ta bagi jugak aku ikut sebab ta na aku letih.. lepas tu aku terus je balik sebab tamau pula dia risau kan aku..

Tapi yang ta best nye bile time aku balik je tiba-tiba kepala aku sakit.. haihh.. tatau la sejak dua menjak ni kenapa aku asyik sakit kepala je.. walaumacam mane pun aku tetap happy semalam.. semua di sebab kan dia.. aku berterima kasih sebab dia sahaje yg boleh buat aku bahagia.. terima kasih SAYANG.. tanpa dia aku tatau la aku boleh sebahagia itu atau pun ta..

p/s : merindu kan saat indah bersama si DIA.. LOVE

2 comments: