Friday, January 22, 2010

2 hari kekenyangan.. burrppp!!

Perghh.. 2 hari ni aku asek makan jek.. ta berenti2.. da mcm melantak da org kate.. makan ta de plak sikit2.. sehari tu aktiviti aku makan jek.. dgn og blanje lg.. aku beli sendiri lagi.. mak aku masak lg.. mmg penuh ngan makanan je la dalam perut nih.. kalau sebln mcm ni aku rase da bole join KUMAN+KUMIN KU2.. haisshh..

Hari pertama nye menu : pukul 8.30 pagi 2 set roti bakar, pukul 12 tgh/ari nasi lebeh lauk pedal+kari kambeng, pukul 3.30 ptg McD Chicken prosperity regular set ( tu pun salah order ) pukul 9.00 mlm McD Chicken McDuluxe Large set..

Hari kedua nye menu : Pukul 3.30 pagi Nasi Goreng Cendawan nasi lebeh, pukul 10.30 pg Nasi lemak 2 bungkus, 12.30 tgh/ari Nasi lebeh dua pinggan+ayam goreng tepung 3 ketul+masak lemak ayam...

Perghh.. korang tgk aa berape byk lak aku makan tuh.. kekdg aku terpk gak bole mati kekenyangan kalau hari2 camni.. tp na wat camne da name pun rezki kn ta kn aku na tolak pule lak ye??.. sume tu lak peberet aku lak.. kalau ta mkn rugi wehhh!!!!! :)))

1 comment: