Wednesday, January 27, 2010

For You - Nadhirah Husna -

Hmmm.. hari yg sepatut nya indah bg ku hari ni menjadi suram setelah tiba2 aku terbukak satu laman web mengenai aku dr si dia yg penah aku cintai.. yg pernah aku sayangi.. yg pernah aku beri seluruh hidup ini utk dia.. Dia lah satu2 nya insan yg mengajar aku erti cinta.. yg memberi aku bahagia walaupun bahagia itu ta selama seribu tahun.. tp cukup la ia boleh membahagia kn diri ini..

"Maafkn aku kerana tidak mungkin bersahabat dgn kamu kerana hati ini ta mampu lg utk melihat wajah mu... ta mampu utk berdepan kamu kerana tidak mampu menahan rindu dan syg kpd mu.. sesungguh nya aku terasa sakit jika aku terlihat diri mu bersama insan lain..

Sebelum ni aku aku menjauhi diri mu dgn perasaan benci dendam.. tp setelah terbace ttg diri ku dr kamu.. terase diri ku ini masih lg menyayangi diri mu.. mungkin kerana tiada jodoh kita terpisah.. aku terima dgn redha.. dan aku berdoa supaya jika kita masih lg mempunyai jodoh... ku harap kita di pertemu kn kembali"..








2 comments:

  1. dew tulis psl ko kt mane? aq na bace.. meh link dew.. c;

    ReplyDelete