Friday, April 29, 2011

Perubahan

Ade org tanye " eh kau punye blog ni dah tak de cerita-cerita jiwang macam dulu lagi ke?? " aku macam tercekik putik durian pulak tersedak, terkedu dan juga terkesima.. terkejut sebab aku rase macam dah tak best je cerita pasal jiwang macam dulu.. nampak macam aku ni mat bunga over la pulak..

Sebenar nya nak jugak aku buat macam tu tapi tak kan la bile post entri kat blog ni asyik nak cita sedeh-sedeh pasal cinta.. gembira bila bercinta.. kadang-kadang nak cerita gak pasal kehidupan aku yang serba serbi kurang asam nih kan.. nak berjiwang karat boleh tapi kene tengok situasi.. aku nak ubah sket blog aku ni..

Sebab hasil dari kajian menyeluruh yang aku buat bila check orang lain punye blog tak de la macam aku punye ni.. so aku pusing 360­° cara menulis blog ni.. kasi lain sikit dari blog aku yang sblm ni.. sebab aku pun baru nak belajar mengarang.. tak kan tetiba je jadi orang yang terer mengarang blog.. aku tak de bakat tapi ada keinginan.. so aku belaja- belaja lagi..

Aku hope sangat-sangat orang bole terima ape yang aku type kat blog ni.. and aku tak kisah kalau ade sesape yang tegur membina.. tegur la ye?.. ade yang nak tegur carik gaduh pun boleh gak.. tapi kita kne bukak gelanggang dulu..

No comments:

Post a Comment