Wednesday, April 27, 2011

huwargghhh... dah bersarang² blog ni..

Dah lame agak nya tak menulis blog.. tetiba pulak terasa macam nak menulis je.. ye la kan tengok blog² org lain macam best je diaorang mengarang.. rasa nya da sampai seru kot hari ni mengarang untuk blog sendiri pula.. ye la rase nya banyak luahan hati nak di cerita kan dalam blog ni.. sebab tujuan aku buat blog ni untuk mencoret kan kisah² aku sendiri dan luahan hati aku sendiri.. terpulang pada readers sume nak judge ape.. aku tak amik kesah pun sebab bagi aku.. "BLOG AKU.. AKU PUNYA SUKA LAH" nak tulis ape kan..

Rase nya cukup dah kot aku membebel kat dalam ni.. lain kali lah mengarang pasal aku sebab sekarang tengah berserabut dengan customer² cyber cafe ni.. memekak je.. pening².. kena mengarang time senyap sunyi ni baru dapat ilham kot.. tak pun bertapa.. arghhh patut ke bertapa hanya semata² mau carik ilham?? GILA!!

No comments:

Post a Comment